Raspored časova je organizovan kako bi se učenici mogli prilagoditi strukturiranom rasporedu aktivnosti tokom školskog dana. Raspored treba da osigurava ravnotežu između različitih predmeta i omogućava učenicima da iskoriste svoje vrijeme na najbolji način. Kroz raspored časova, učenici imaju priliku sudjelovati u različitim nastavnim aktivnostima poput matematike, fizike, jezika i drugih predmeta koji su ključni za njihovu edukaciju. Osim toga, raspored također uključuje slobodne aktivnosti koje omogućuju učenicima da se opuste, druže, ili se posvete dodatnom istraživanju ili vježbanju. Ova organizacija vremena pomaže učenicima da razviju discipline, organizacijske vještine i upravljanje vremenom, što su važne vještine za uspjeh u školi i budućem životu.
U sklopu rasporeda, predviđeno je vrijeme za slobodne aktivnosti koja omogućava učenicima da se opuste, vježbaju kreativnost ili se posvete svojim interesima. Učenici mogu koristiti ovo vrijeme za druženje s prijateljima, čitanje knjiga, izrađivanje projekata, sudjelovanje u školskim klubovima ili bavljenje sportom. Slobodne aktivnosti pružaju važan balans između akademskih obaveza i opuštanja, što je ključno za cjelokupni razvoj učenika.
Periodično u rasporedu časova, učenici će imati pismene zadatke koji služe kao alat za procjenu njihovog znanja i napretka. Pismeni zadaci pružaju priliku učenicima da primijene svoje naučeno znanje, razviju vještine pisanja i kritičkog razmišljanja te steknu povratne informacije od svojih nastavnika. Ovi zadaci mogu obuhvatati pisanje eseja, rješavanje matematičkih problema, ili druge vrste pisanih radova. Pismeni zadaci pomažu učenicima da razviju analitičke vještine, izraze svoje ideje i dobiju povratne informacije koje će im pomoći u daljem usavršavanju i napredovanju.